Tuesday, September 19, 2006

Amigos de meus viajems - De tudo na mundo




With my travels having come to an end (for now) I'd like to thank the amazing friends from around the world that I've made along the way. I hope that we meet again and I hope that you recieve me one day in your respective countries! Until we meet again!



Mis amigo's que hablais español. Muchas gracias por todo! Espero que nos encontramos muchos mas vezes! Quiero visitar ustedes en sus paises. Espero tambien que mi español mejorar y nos hablando solomiento en español!




Meus amigos brasiliero que falar portugues. Tudo Bem? Beleza!! Obrigado por tudo! Eu gosto muito as festas de Rio!!! Muito divertido! Eu lembre sempre nos cantante "Rio esta Bonito!(x2)...Beleza (x8)...Legão(x8)...". Tchau amigos! Uma dia eu quero voltar para Rio! 'Ta Bom!

1 comment:

Anonymous said...

So I can see u got that flight...
hope everything is ok with u
and
portugues perfeito... muito bem !!!
beijos da Flavia.